181 ne için kullanılır?
Alo 181 kapsamında vatandaşlarımızın ihbar ve şikâyetleri telefon operatörleri tarafından hem telefon üzerinden SMS ile hem de sistem üzerinden anlık bildirimler gönderilerek İl Müdürlüğümüze iletilmektedir. İhbar ve/veya şikâyetler en geç on beş gün içerisinde kapatılmaktadır.
Alo 181 işe yarıyor mu?
ALO 181 HATTI Riskli yapılar, riskli alanlar, korunan alanlar gibi konularda bilgi aktarımı yapılan hat, dönüşüm sürecinde yaşanan sorun ve şikâyetlerin Bakanlığa iletilmesine ve çözüm arayışına da olanak sağlıyor.
Alo 181 ne şikayet edilir?
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
Alo 181 neyi ifade eder?
Vatandaşlar ayrıca Alo 181’i arayarak tapu ve kadastro mevzuatı hakkında bilgi alabiliyor. 7/24 hizmet veren bu birim sayesinde Tapu Müdürlüğü’ndeki online randevu işlemleri telefonla gerçekleştiriliyor.
Alo 181 hangi durumlarda aranır?
Hafta içi her gün 08:00 – 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Operatörler yardımıyla tapu müdürlüklerindeki işlemleriniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro ile ilgili konularda bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.
Gürültü için neresi aranır?
1- Gürültü şikayetleriniz için Merhaba 155 Polis Karakolu’na başvurunuz. İlgili polis karakolunu arayarak polis ekipleri en kısa sürede olayın yaşandığı bölgeye ulaşacak ve söz konusu kişilere işlem yapabilecektir.
181 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.
181 hangi kuruma aittir?
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından kurulan ALO 181 Çağrı Merkezi, çevreye duyarlı ve bilinçli bir toplum oluşumuna katkı sağlamak amacıyla vatandaşlara hizmet vermektedir. Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir.
Alo 181 ücreti ne kadar?
Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.
Alo 181 çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?
Türkiye’de çevre sorunları konusunda çok yönlü bir hizmet hattı olan Alo 181, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın “Yaşanabilir Çevre ve Marka Kentler” hedefi doğrultusunda 81 ilde hizmet veriyor. Alo 181, hava, su, toprak kirliliği ve atık gibi çevre kirliliğine karşı vatandaş çağrıları için günün her saatinde açık.
Bir kişiyi nereye şikayet edebilirim?
CİMER’e online başvuru yaptığınızda başvuru takip numarası alacaksınız ve başvurunuzun alındığına dair e-posta adresinize bir e-posta gönderilecektir. Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz.
Alo 181 hafta sonu açık mı?
Çağrı merkezi 7/24 hizmet verme prensibiyle kurulmuştur. Bu hat sayesinde telefonla randevu almanın yanı sıra, bilgi, şikayet ve öneriler ile hizmet iyileştirme süreçleri tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmektedir.
181 neden arar?
Alo 181’i neden arayabilirsiniz? Alo 181; Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, atık, gürültü kirliliği, kentsel dönüşüm, tapu işlemleri ve yapıların dayanıklılığı gibi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nı ilgilendiren tüm konularda bilgi almak için çağrılır.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı nelere bakar?
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı; yerleşim, çevre ve yapı alanlarında mevzuat hazırlamak, kentsel dönüşüm çalışmalarını yürütmek, uygulamaları izlemek, mesleki hizmetlerin geliştirilmesini sağlamak, kirliliği önlemek, çevremizin ve doğamızın korunmasını sağlamaktır.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığına nasıl ulaşırım?
Mustafa Kemal Mahallesi 2082. Cadde No:52 Çankaya/Ankara.0312 410 10 00.
181 hangi kuruma aittir?
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından kurulan ALO 181 Çağrı Merkezi, çevreye duyarlı ve bilinçli bir toplum oluşumuna katkı sağlamak amacıyla vatandaşlara hizmet vermektedir. Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir.
181 niye arar?
Alo 181’i neden arayabilirsiniz? Alo 181; Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, atık, gürültü kirliliği, kentsel dönüşüm, tapu işlemleri ve yapıların dayanıklılığı gibi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nı ilgilendiren tüm konularda bilgi almak için çağrılır.
Rahatsızlık veren komşu nereye şikayet edilir?
Kat Mülkiyeti Kanunu, İdari Suçlar Kanunu, Çevre Kanunu ve Konut Kanunu gibi yasalarla korunmaktadır. Bizi rahatsız eden veya şikayet etmek istediğimiz konut hakkında üç yere şikayette bulunabiliriz. Bu yerler; Sulh Ceza Mahkemesi, Belediye ve Kolluk Kuvvetleridir.
181 7 24 açık mı?
Hava, su, toprak kirliliği ve gürültü gibi çevresel şikâyetler, kentsel dönüşüm bilgileri, tapu kayıtları gibi konularda online randevu bilgi ve ihbar noktası olarak hizmet veren Alo 181 Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet anlayışıyla vatandaşın bir telefon uzağınızda.